HTML

Artesan

Blogunk célja, hogy gyűjteménye legyen okos ötleteknek, hasznos és kevésbé hasznos:o) -de szellemes- tanácsoknak és megoldásoknak. Olyan témákat, területeket veszünk górcső alá, amelyek a mi érdeklődési körünk középpontjában vannak de reméljük, hogy segítséget nyújthat másoknak is. Egyszóval szóljon ez a blog életvitelről, stílusról, lakberendezésről és minden másról......

Linkblog

Ervin takarója

2011.11.11. 08:32 Artesan

Még nyár végén, gyermekkori barátnőmnek fia született, Ervin. Akkoriban kaptam egy szatyor zöld, kék, barna kockás és csíkos, pamut anyagmaradékot (szabászati maradékot, mintakönyveket, jó minőségű új anyagokat). Kézenfekvő volt, hogy Ervin születése alkalmából kap egy hozzá méretezett takarót.

A koncepció az volt, hogy nem tipikus gyerektakarót varrjak (kedves mesefigurákkal stb.). Mivel Ervin szülei is adnak az ilyesmire, valami nagyfiúsabbat szerettem volna, amit ott lehet hagyni a nappaliban a kanapén, anyáék hálójában és mégsem tűnik ottfelejtett gyerek holminak. Tudtam, hogy az egész lakás kékre és zöldre van hangolva ezért kék és zöld anyagokból állítottam össze.

Mikor készítettem előttem volt egy kép, hogy már a nagyobbacska fiúcska hajnalban, a takarót csücskénél fogva, azt a földön húzva átbotorkál anyáék hálójában. Sok gyerekhez hozzánő az első takarója, és amikor már kinőtte még akkor is kabalaként hordozza. Hogy a takaró megélje ezt a kort, igyekeztem a lehető legtartósabb és könnyen tisztítható legyen (viszonylag sűrűn tűztem, az anyagok színtartóak, 40 fokon mosható és magas hőmérsékleten vasalható). Fotózás közben kiderült, hogy a kis takarót nem csak takaróként, játszószőnyegként, úti takaróként vagy a babakocsiban lehet használni, ágysálként is jól mutat, ha már kiságyból nagyágyba költözött a gyermek.

Egy szatyor anyagból több 80 x 100 cm-es takarót lehet gyártani. Nem is bírtam leállni, így az ajándéknak szánt takaró mellett még 3 db fiús takaró született, más –más színállásban, amelyeket elérhetővé tettem boltunkban.

A szatyorban még találtam pasztellszínű anyagokat, így a lányokra is gondoltam. Az év másik nagy örömteli eseménye az volt, hogy Szilvi unokatesómnak kislánya született, Nóri. Igaz ő nem az én remekművemet kapta, hanem az Anne Claire Petit Fiori bébi plédjét és egy nyuszis csörgőt, amelyek nem kevésbé kedves darabok, mint a Nóriról elnevezett saját készítésű takaróink.

Természetesen Ervin is kapott játékot, egy ilyen baglyos mobilt, ami ugyan nem az én találmányom, de én készítettem Craft Schmaft leírása alapján.

Szólj hozzá!

Címkék: oldalajánló gyerekeknek termékeink anne claire petit örökzöld technikák

A bejegyzés trackback címe:

https://artesan.blog.hu/api/trackback/id/tr423370054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása